< |
Kwiecień 2024 | > |
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | Nd | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
< |
Maj 2024 | > |
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | Nd | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< |
Czerwiec 2024 | < |
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | Nd | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Kampus Wielicki po raz drugi gościł ponad 300 logopedów z całej Polski na II Ogólnopolskim Sympozjum Logopedycznym "Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy”.
Na organizowaną przez wydawnictwo KOMLOGO konferencji uczestnicy zdobywali nowe uprawnienia z zakresu:
AFA - Karta Oceny Języka Dziecka,
KOSF - Karta Oceny Słuchu Fonemowego,
KOZE - narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego,
KOPR - holistyczna metoda terapii dziecka w oparciu o Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego „Arboretum – drzewo rozwoju,”
Terapia autyzmu w modelu leczenia środowiskowego - nowe perspektywy psychiatrii,
Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego APD – nowy wątek terapeutyczny w kontekście zaburzeń CUN,
Fizjologiczne i anatomiczne podstawy rozwoju mowy,
Dysfagia neurogenna,
Od słowotoku do dialogu – jak kształtować kompetencje komunikacyjne mówiącego dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Badanie słuchu w logopedii - warsztat praktyczny z analizą badań słuchu.
Strategie sensoryczne w diagnozie i terapii opóźnionego rozwoju mowy. Stymulacja umiejętności oralno-motorycznych
Postawa responsywna terapeuty podstawą wspomagania rozwoju językowego dzieci
Autorska metoda terapii rotacyzmów i pararotacyzmów.
OFERTA